Školení pro veřejnost

Word, Excel a další...

Více...

Aktuální školení

IZOLAČKA“ - Mimořádný příspěvek zaměstnance při nařízené karanténě

FORMA KONÁNÍ: videokonference MS Teams

Účastníci webináře budou seznámeni se Zákonem č. 121/2021 Sb., o mimořádném příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě a budou informování o jeho aplikaci a dopadech do zpracování mezd.

Účastníci získají přehledné informace o tom, jak vyhodnotit nárok na mimořádný příspěvek, jak správně vypočítat výši příspěvku a jaký dopad má vyplacení příspěvku pro zaměstnavatele.

Webinář je určen pro uživatele GINIS Express PAM SQL a GINIS Express PAM.

Obsah školení:
  • Legislativní rámec
  • eNeschopenky a jejich notifikace – informace o karanténě
  • Podmínky přiznání příspěvku a jeho vyplacení
  • Výpočet výše mimořádného příspěvku
  • Způsob zadání mimořádného příspěvku v GINIS Express PAM SQL
  • Příklady výpočtu DPN a mimořádného příspěvku
  • Evidence mimořádného příspěvku v sestavách
  • Dopad zúčtovaného příspěvku v odvodu sociálního pojištění a výkazu Přehled o výši pojistného
  • Poklady pro zaúčtování
  • Diskuse
Termín a místo:

úterý 30.3.2021

Délka trvání:

9:00 – 10:30

Cena:

400,- Kč bez DPH

Ke školení se můžete přihlásit kliknutím na níže uvedený odkaz. Nebo zasláním přihlášky na mailovou adresu fpo@fpobk.cz. Den před školením Vám bude zaslána upomínka včetně podrobného návodu, jak se připojit. V případě nejasností se neváhejte obrátit na Vašeho servisního pracovníka.

Odkaz na přihlášení ZDE

Nová verze hostované spisové služby SSD05

FORMA KONÁNÍ: videokonference MS Teams

V rámci ročního update nové verze hostované spisové služby dochází k zásadní změně. Po povýšení verze již nebude dostupná verze SSD01, ale nadále bude podporována pouze verze SSD05. Tato verze byla doposud dostupná jako alternativa k verzi SSD01, proto je u mnoha zákazníků využívána už nyní. Nová technologie přináší spoustu výhod a nových funkčností se kterými se můžete seznámit na připravovaném školení.

Reinstalace budou probíhat postupně na jednotlivých technologických centrech od 25.3.2021 do 1.4.2021. Pro uživatele se nemění způsob přihlášení ani obsah spisové služby. Změnou je tak uživatelské prostředí. Školení bude zaměřeno na provádění potřebných úkonů v novém prostředí spisové služby a další možnosti nové aplikace. Součástí školení bude také vysvětlení způsobu nastavení doplňku v nových prohlížečích. Pokud již nyní používáte SSD05 nic se pro Vás nemění a školení doporučujeme využít pro seznámení s novými možnostmi a přínosy programu.

Obsah školení:
  • Popis prostředí
  • Kartotéka externích subjektů
  • Práce s podatelnou
  • Hlavní evidence
  • Výpravna
  • Příprava dokumentů na spisovnu
  • Dotazy
Termín a místo:

18. března 2021

25. března 2021

Délka trvání:

9:00 - 12:30

Cena:

1 590,- Kč bez DPH

Školení je připraveno jednoduchou a přehlednou formou, zaměřené na nejpoužívanější funkce a praktické postupy.

Ke školení se můžete přihlásit kliknutím na níže uvedený odkaz. Nebo zasláním přihlášky na mailovou adresu fpo@fpobk.cz. Den před školením Vám bude zaslána upomínka včetně podrobného návodu, jak se připojit. V případě nejasností se neváhejte obrátit na Vašeho servisního pracovníka.

Odkaz na přihlášení ZDE

WEBINÁŘ - ZPRACOVÁNÍ ELDP ZA ROK 2020

Co Vám workshop nabídne?

Nabízíme Vám online webinář na téma Zpracování ELDP za rok 2020.

Webinář je určen pro uživatele GINIS Express PAM SQL a GINIS Express PAM.

Hlavním úkolem je poskytnout Vám přehledný postup zpracování ELDP za rok 2020 v těchto programech. Bude prostor i pro Vaše dotazy.

Obsah kurzu:
  • Náležitosti ELDP
  • Forma a termín odevzdání ELDP
  • Jak si zkontrolovat ELDP, kde doplnit údaje potřebné pro tisk ELDP
  • Forma a termín odevzdání
  • Praktické příklady zpracování v programu GINIS Express PAM
  • Diskuse
Termín a místo:

čtvrtek 25.3.2021

Délka trvání:

9:00 - 11:00

Cena:

950,- Kč, bez DPH (při přihlášení i na webinář Roční zúčtování daně cena za oba 1590,- Kč, bez DPH)

Účastník může zrušit účast nejpozději do 5 dnů před zahájením kurzu. Storno poplatek činí 70 % z ceny kurzu. Při pozdějším odhlášení, nebo při neúčasti je storno poplatek 100 % z ceny kurzu. Náhradník může být včas delegován. Kurz se platí na základě vystavené faktury, kterou zasíláme po uskutečnění kurzu.

Přednáší:

Ing. Veronika Zouharová

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Organizace:*
IČO:*
Tel. číslo:*
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení: (informace o dalších školeních a pod.)*

Přijetí přihlášky Vám bude vždy potvrzeno ještě e-mailem. V případě, že potvrzení neobdržíte, prosím kontaktujte nás!

Open data a CityVizor - ONLINE školení

Školení je určeno garantům (gestorům) otevřených dat v organizaci. Účastník školení získá základní znalost nástroje pro zpracování otevřených dat v rámci platformy GINIS.

Více informací zde.

Metodické AKREDITOVANÉ školení Spisová služba I.

Rádi bychom Vám představili nové metodické školení Spisová služba I., které je akreditováno Ministerstvem vnitra ČR. Školení zajistí odborný konzultant společnosti GORDIC. Školení je pořádáno ve spolupráci s akreditovanou vzdělávací institucí RELSIE spol. s r.o.

Více informací zde.

Metodické AKREDITOVANÉ školení Spisová služba II.

Rádi bychom Vám představili nové metodické školení Spisová služba II., které je akreditováno Ministerstvem vnitra ČR. Školení zajistí odborný konzultant společnosti GORDIC. Školení je pořádáno ve spolupráci s akreditovanou vzdělávací institucí RELSIE spol. s r.o.

Více informací zde.

Kontakt - školení

Máte námět, nebo dotaz na školení? Prosím kontaktujte nás!

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Telefon:
Zpráva:
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení: (informace o dalších školeních a pod.)*

Pořádáme řadu školení a kurzů. Tato školení mohou být realizována u nás na FPO s.r.o., Smetanova 4, Blansko nebo přímo na pracovišti zákazníka. Jako službu pro naše zákazníky jsme připravili možnost využití mobilní učebny s kapacitou deseti notebooků, dataprojektoru a projekčního plátna, které je možno operativně instalovat dle potřeb zákazníka a provést školení na počítači přímo v jeho prostorách. Je-li využita mobilní učebna, je minimální kapacita na školení 5 účastníků.

ŠKOLENÍ EKONOMICKÉHO SYSTÉMU GORDIC


Kurzy jsou určeny především uživatelům z oblasti státní správy, samosprávy a bankovnictví. Školení aplikací GORDIC může být provedeno ve třech úrovních. První je pro nové uživatele a začátečníky (školí se úplné základy, koncepce úlohy, menu), druhá pro mírně pokročilé (pokročilejší funkce, sestavy, xport do Excelu, Wordu) a třetí úroveň je metodika.

IS GORDIC

GINIS Standart a vyšší
GINIS Express - Účetnictví
GINIS Express - Pokladna
GINIS Express - Evidence majetku
GINIS Express - Kniha došlých faktur
GINIS Express - Kniha odeslaných faktur
GINIS Express - Mzdy
GINIS Express - Personalistika
GINIS Express - Podání elektronických dat
GINIS Express - Výkaznictví ISP
GINIS Express - Daně, dávky, poplatky
GINIS Express - Elektronická podatelna
GINIS Express - Registr obyvatel
GINIS Express - Spisová služba
GINIS Express - Matrika

ICT ŠKOLENÍ


Kurzy jsou zaměřeny na vzdělávání zaměstnanců firem a zájemců z řad veřejnosti. Řada kurzů je však přínosem i pro pracovníky z oblasti veřejné správy. Kurzy je možno absolvovat samostatně nebo lze využít zvýhodněné nabídky při absolvování celého programu.

Základní pilíře úspěšné sekretářky

MS Word, MS Excel, MS Outlook, Rady a tipy pro úspěšnou sekretářku – určeno pro úroveň mírně pokročilý

Základní pilíře úspěšného manažera

MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint, Rady a tipy pro úspěšného manažera – určeno pro úroveň pokročilý (platí pro Word a Excel)

Internet v malíčku - pro začátečníky

Určeno uživatelům, kteří s Internetem a s elektronickou poštou nikdy nepracovali.

Moje stránky – moje tvář (RS Joomla)

Školení určené firmám, drobným podnikatelům, jednotlivcům i obcím, které se nebojí vytvořit si a spravovat svoje stránky sami

AKADEMIE MZDOVÉ ÚČETNÍ A HR MANAGEMENTU


Akademie mzdové účetní I - souhrnný výklad legislativy a souvislosti v praxi

Školení lze absolvovat jednotlivě nebo celý blok školení. Absolvováním všech 4 školení účastníci získají ucelený výklad legislativy potřebné pro práci mzdové účetní. Je vhodné i pro začátečníky.
V rámci akademie I si můžete vybrat z následujících odborných školení (rozsah 5 hodin):

  • Legislativní východiska při zpracování mzdové agendy
  • Pojistné na sociální zabezpečení, důchodové a nemocenské pojištění
  • Zdravotní pojištění a srážky ze mzdy
  • Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, cestovní náhrady

Akademie mzdové účetní II - z praxe

Školení pro mzdové účetní se základními znalostmi legislativy i praxe. Kurzy jsou zaměřeny na určitou oblast práce mzdové účetní, především na aplikaci legislativy do praxe. Aktuálně akadamie II nabízíme tato školení:

  • Aktuálně z praxe mzdové účetní – legislativní změny roku 2014
  • Roční zúčtování daně z příjmů fyzických osob a důchodového spoření
  • Exekuce a insolvence

Akademie HR managementu (Human Resources)

Školení určené především pro personalisty a všechny zájemce, kteří s danou problematikou pracují. Nabídku kurzů v této oblasti rozvíjíme, aktuálně nabízíme toto školení:

  • Práce personalisty – vazby na mzdovou účtárnu

Splňte zákonnou povinnost vzdělávání úředníků - Akreditované vzdělávání úředníků ÚSC:

Společnost GORDIC se stala akreditovanou vzdělávací institucí podle § 30 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a může tak pořádat akreditované kurzy pro povinné prohlubování kvalifikace úředníků územních samosprávných celků (kraje, obce).

Akreditované kurzy nabízíme v rámci těchto vzdělávacích programů:
Metodika účetnictví a rozpočtu veřejné správy
Spisová služba v prostředí orgánů veřejné správy
Zpracování mzdové a personální agendy v prostředí veřejné správy
Zpracování daní, dávek a poplatků v prostředí veřejné správy

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů