Distributor a vývojové pracoviště jedničky na trhu s informačními systémy pro státní správu a samosprávu GORDIC, prodejce výpočetní techniky s největším sortimentem v regionu, poskytovatel internetového připojení rozšiřuje svůj tým o posty:

SYSTÉMOVÝ SPECIALISTA

Jsme firma s dlouhou tradicí a rodinnou atmosférou. Společně se staráme o to, aby klienti naší firmy mohli využívat širokého spektra našich služeb a byli maximálně spokojeni. Jde hlavně o informační systémy pro státní správu a samosprávu, ale i pro komerční organizace.

Chcete se stát součástí týmu inspirativních lidí a pomáhat našim klientům? Baví vás oblast IT a rádi komunikujete s lidmi? Pak čtěte dál.


Charakteristika pozice

• řešení systémové podpory implementace informačních systémů u zákazníků (konfigurace informačních systémů, databází apod.)

• předpokládaná znalost konfigurace serverové struktury MS, databázových systému MS SQL server, Oracle, MS Exchange

• znalost HW a síťových rozvodů, orientace na trhu výpočetní techniky

• min. středoškolské vzdělání

• dobré vystupování a komunikační schopnosti

• řidičský průkaz sk. B


Nabízíme

• zázemí prosperující společnosti

• zajímavou práci

• další profesní růst a vzdělávání

• platové podmínky odpovídající významu pozice

• systém firemních benefitů

Jestliže vás naše pozice zaujala, pak očekáváme Váš profesní životopis na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a najdeme společný termín setkání, kdy probereme naše vzájemné možnosti a očekávání. Životopis je možné zaslat do 20.11.2020

Hrubá mzda 20-35 tis.

SPECIALISTA IMPLEMENTACE INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ

Jsme firma s dlouhou tradicí a rodinnou atmosférou. Společně se staráme o to, aby klienti naší firmy mohli využívat širokého spektra našich služeb a byli maximálně spokojeni. Jde hlavně o informační systémy pro státní správu a samosprávu, ale i pro komerční organizace.

Chcete se stát součástí týmu inspirativních lidí a pomáhat našim klientům? Baví vás oblast IT a rádi komunikujete s lidmi? Pak čtěte dál.


Charakteristika pozice

• budete dělat podrobné analýzy skutečných potřeb zákazníků, hledat optimální řešení problémů a následně je realizovat

• počítejte se spoluprací s vývojovým oddělením

• čeká vás technická podpora stávajících zákazníků, budete konfigurovat systémy dle jejich provozních potřeb a proškolovat

• čekáme, že budete také kreativní a budete navrhovat vylepšení či optimalizaci postupů u zákazník

• Vaším cílem bude spokojený zákazník


Nabízíme

• zázemí prosperující společnosti

• zajímavou práci

• další profesní růst a vzdělávání

• platové podmínky odpovídající významu pozice

• systém firemních benefitů

Jestliže vás naše pozice zaujala, pak očekáváme Váš profesní životopis na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a najdeme společný termín setkání, kdy probereme naše vzájemné možnosti a očekávání. Životopis je možné zaslat do 20.11.2020

Hrubá mzda 20-35 tis.

VÝVOJÁŘ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ

Hledáme vhodného kolegu/kolegyni do našeho týmu, který vyvíjí a dodává produkty pro nejrozšířenější informačně-administrativní systém pro státní správu a samosprávu v ČR. V naší činnosti se protíná oblast informačních systémů, kybernetické bezpečnosti a Internetu věcí.


Požadavky

• SŠ/VŠ vzdělání technického směru, vhodné i po absolventy

• Znalost objektového programováním v jazyce C#

• Znalost TypeScript/Javascript

• Znalost jazyka SQL


Uvítáme rovněž případně

• Znalost a praktickou zkušenost s vývojovým prostředím Microsoft Visual Studio .NET

• Znalost a praktickou zkušenost s vývojem webových a mobilních aplikací

• Zkušenosti s přizpůsobením HTML a CSS pro různé prohlížeče

• Zkušenosti s vývojem ekonomických informačních systémů


Náplň práce

• Vývoj aplikací informačního systému GINIS

• Analýza a návrh nových řešení

• Tvorba uživatelské dokumentace

• Implementace a testování IS.

• Zakázkový vývoj webových aplikací.


Nabízíme

• Motivující systém odměňování,

• Zázemí stabilní a prosperující společnosti,

• Široký systém firemních benefitů,

• Systém firemního vzdělávání,

• Možnost růstu na pozice specialistů / metodiků,

• Flexibilní začátek/konec pracovní doby,

• Možnost zapojení se i do přímé podpory zákazníků.

Jestliže vás naše pozice zaujala, pak očekáváme Váš profesní životopis na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a najdeme společný termín setkání, kdy probereme naše vzájemné možnosti a očekávání. Životopis je možné zaslat do 25.11.2020

KONZULTANT POTŘEB ZÁKAZNÍKŮ

Jestli se nevzdáváte snadno, ani při dlouhodobých projektech, nebojíte se cestování, jednání s náročnými klienty, pak zvažte tuto příležitost.


Potřebovat budete dobrou schopnost jednání s lidmi na všech úrovních, znalost prostředí veřejné správy nebo komerčních organizací, schopnost orientace v IT a velkou chuť pracovat a učit se. Řidičský průkaz (sk. B) a znalost práce s PC jsou nutností.

Pokud uspějete, skvělému ohodnocení se nevyhnete. Připravenu máme samozřejmě i řadu zaměstnaneckých výhod.

Oslovila Vás naše nabídka?

Pak očekáváme Váš profesní životopis. Zasílejte jej v elektronické podobě na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Životopis je možné zaslat do 25.11.2020

Mzda dle tarifů: 22 – 29 tis + výkonnostní dle interní směrnice

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů