Distributor a vývojové pracoviště jedničky na trhu s informačními systémy pro státní správu a samosprávu GORDIC, prodejce výpočetní techniky s největším sortimentem v regionu, poskytovatel internetového připojení rozšiřuje svůj tým o posty:

Back office – administrativní podpora

Vyznáte se, nebo se zajímáte o vedení firemních evidencí, provozní procesy a zajištění běhu organizace? Chcete svojí prací pomáhat ostatním pracovníkům a firmě k dosažení stanovených cílů? Pak FPO s.r.o. je pro Vás tím pravým místem.

Rodinný podnik v samém centru města Blanska, s více než 23 letou historií, během kterých firma neustále rozšiřuje svůj okruh působení, rozšiřuje svůj tým o administrativní post:


Popis pracovní pozice

 

Administrativní činnosti firmy

Provozní procesy, běžný chod a správa organizace

Majetkové evidence

Chod recepce

Komunikace se zákazníky


Očekáváme

 

Samostatnost

Pečlivost a spolehlivost

Vynikající komunikační schopnosti

Schopnost práce na více úkolech najednou

Znalost účetnictví, popř. mezd či daní výhodou


Nabízíme

 

Motivační finanční ohodnocení

Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné firmy

Přátelský kolektiv

HPP na dobu neurčitou (možno i práce na zkrácený úvazek)

Systém firemních benefitů (od stravenek, až po bezúročnou půjčku)

Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání

Oslovila Vás naše nabídka?

Pak očekáváme Váš profesní životopis včetně motivačního dopisu.
Zasílejte jej v elektronické podobě na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 5. 7. 2020.

PODPORA PRODEJE

Pozice spojuje pozici administrativního, marketingového pracovníka a komunikaci se zákazníky – jedná se tedy o různorodou a tvůrčí práci.

Máte dobré nápady, umíte je graficky, popřípadě slovně vyjádřit?

Napadá Vás, jak zákazníky originálně zaujmout a chcete si to ověřit v praxi?

Umíte s úsměvem poradit zákazníkům a vyřešit jejich problém, aby odcházeli spokojení?

Budete se s námi rádi vzdělávat a růst?

Pokud ano, tak hledáme právě tebe!


Co vám za to můžeme nabídnout?

 

Možnost ukázat svůj potenciál.

Osobní angažovanost a růst.

Výkonnostní odměna za dobře odvedenou práci a další benefity.

Podílový finanční systém firmy.

Práci na plný úvazek.

Životopis včetně motivačního dopisu posílejte na emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Kontaktní osoba: Ing. Ivo Dobiášek ml., Tel: 516 418 763

PRACOVNÍK TECHNICKÉ PODPORY

Hledáme posilu do týmu – Pracovník technické podpory


Charakteristika pozice

 

Jsou počítače tvým koníčkem?

Máš středoškolské vzdělání nejlépe technického směru?

Vyznáš se v síťovém SW a HW?

Máš řidičský průkaz?

Umíš s úsměvem poradit zákazníkům a splnit jim každé přání, aby byli spokojení?

Budeš se s námi rád vzdělávat a růst?

Pokud ano, tak hledáme právě tebe!


Co za to můžeme nabídnout?

 

Možnost ukázat svůj potenciál.

Osobní angažovanost a růst.

Výkonnostní odměna za dobře odvedenou práci a další benefity.

Podílový finanční systém firmy.

Práci na plný úvazek.

Životopis včetně motivačního dopisu posílejte na emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Kontaktní osoba: Ing. Ivo Dobiášek ml., Tel: 516 418 763

METODIK IMPLEMENTACE INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ

Nejsme žádný korporát, ale firma s dlouhou tradicí a rodinnou atmosférou. Společně se staráme o to, aby klienti naší firmy mohli využívat širokého spektra našich služeb. A ptáte se, jaké to jsou? Jde hlavně o informační systémy pro státní správu a samosprávu, ale i pro komerční organizace. O naše klienty pečujeme. Setkáváme se s nimi, nasloucháme, přicházíme s nápady a řešeními jejich problémů, hlídáme společný dlouhodobý cíl, kterým je vybudování informačního systému, který jím pomáhá a dál se rozvíjí. Tato nesmírně zodpovědná a zajímává práce, to nikdy nekončící budování vztahu s klientem, by bylo i vaším úkolem - úkolem metodika implementace.
Chcete se stát součástí týmu inspirativních lidí a pomáhat našim klientům? Baví vás oblast IT - ale nemusíte být rozhodně klasickým ajťákem, jste trochu i psychologem a rádi komunikujete s lidmi? Baví vás třeba zrovna dynamicky se rozvíjející oblast digitalizace dokumentů v oblasti spisové služby, archivnictví nebo ekonomických agend? Pak čtěte dál.


Charakteristika pozice

• budete dělat podrobné analýzy skutečných potřeb zákazníků a společně s nimi hledat optimální řešení pro jejich konkrétní potřeby a následně je ve spolupráci se zákazníky i realizovat,

• neustále budete v kontaktu s našimi klienty a zároveň budete spolupracovat s vývojovým oddělením – tady budete tak trochu prostředníkem a čeká vás poskytovat vzájemnou zpětnou vazbu, podporu a bezproblémovou komunikaci obou stran,

• čeká vás technická podpora stávajících zákazníků, budete konfigurovat systémy dle jejich provozních potřeb,

• a jsou tu také metodické požadavky, kdy budete hledat optimální řešení jak agendu zpracovávat – budete pomáhat např. při tvorbě spisového plánu, optimálního návrhu oběhu dokumentů, provázanost na procesy a tím pomáhat řešit denní starosti klientů s jejich agendami,

• čekáme, že budete i kreativní a budete navrhovat vylepšení a optimalizaci postupů u zákazníka v průběhu životního cyklu informačního systému a v souvislosti s postupným vývojem celého zákaznického projektu, vývoje legislativy i vývoje HW i SW,

• díky vaším znalostem, kreativitě a zapálené práci bude spokojený zákazník svůj systém neustále rozvíjet a zlepšovat.


Co můžete čekat od nás

Dostane se vám podpory, skvělého zázemí a mnoha příležitostí. Nabízíme vám cestu plnou možností. Je jen na vás, zda se po ní s námi vydáte. Čekají vás výzvy, úkoly a velmi zajímavé dlouhodobé projekty. Budete pracovat a učit se s velkým nasazením a nebude to zpočátku snadné. Ale věřte, že to bude stát za to. Vybudujete si u nás jméno a prestiž a získáte spoustu nových znalostí i dovedností.
Jestliže vás naše pozice zaujala, pak očekáváme Váš profesní životopis na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a najdeme společný termín setkání, kdy probereme naše vzájemné možnosti a očekávání.

VÝVOJÁŘ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ

Hledáme vhodného kolegu/kolegyni do našeho týmu, který vyvíjí a dodává produkty pro nejrozšířenější informačně-administrativní systém pro státní správu a samosprávu v ČR. V naší činnosti se protíná oblast informačních systémů, kybernetické bezpečnosti a Internetu věcí.


Požadavky

• SŠ/VŠ vzdělání technického směru, vhodné i po absolventy

• Znalost objektového programováním v jazyce C#

• Znalost TypeScript/Javascript

• Znalost jazyka SQL


Uvítáme rovněž případně

• Znalost a praktickou zkušenost s vývojovým prostředím Microsoft Visual Studio .NET

• Znalost a praktickou zkušenost s vývojem webových a mobilních aplikací

• Zkušenosti s přizpůsobením HTML a CSS pro různé prohlížeče

• Zkušenosti s vývojem ekonomických informačních systémů


Náplň práce

• Vývoj aplikací informačního systému GINIS

• Analýza a návrh nových řešení

• Tvorba uživatelské dokumentace

• Implementace a testování IS.

• Zakázkový vývoj webových aplikací.


Nabízíme

• Motivující systém odměňování,

• Zázemí stabilní a prosperující společnosti,

• Široký systém firemních benefitů,

• Systém firemního vzdělávání,

• Možnost růstu na pozice specialistů / metodiků,

• Flexibilní začátek/konec pracovní doby,

• Možnost zapojení se i do přímé podpory zákazníků.

Jestliže vás naše pozice zaujala, pak očekáváme Váš profesní životopis na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a najdeme společný termín setkání, kdy probereme naše vzájemné možnosti a očekávání.

KONZULTANT POTŘEB ZÁKAZNÍKŮ

Jestli se nevzdáváte snadno, ani při dlouhodobých projektech, nebojíte se cestování, jednání s náročnými klienty, pak zvažte tuto příležitost.


Potřebovat budete dobrou schopnost jednání s lidmi na všech úrovních, znalost prostředí veřejné správy nebo komerčních organizací, schopnost orientace v IT a velkou chuť pracovat a učit se. Řidičský průkaz (sk. B) a znalost práce s PC jsou nutností.

Pokud uspějete, skvělému ohodnocení se nevyhnete. Připravenu máme samozřejmě i řadu zaměstnaneckých výhod.

Oslovila Vás naše nabídka?

Pak očekáváme Váš profesní životopis. Zasílejte jej v elektronické podobě na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mzda dle tarifů: 22 – 29 tis + výkonnostní dle interní směrnice

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů