Rozklikávací rozpočet

Kam směřují peníze z našeho městského rozpočtu?

Více...

KYBEZ

Jak na kybernetickou bezpečnost?

Více...

Vedení spisové služby na malé obci je ve spektru všech povinností, které dopadají na těch několik pracovníků obce, pouze malou součástí. Přesto zahrnuje tato oblast spoustu povinností, postupů, které je nutno dodržovat.

V praxi se to většinou projevuje tak, že vedení záznamů spisové služby se jeví jako okrajová záležitost, ke které se většinou věnuje více pozornosti až v okamžiku, kdy je potřeba provést skartační návrh a nově i připravit tzv. SIP balíčky pro předání do archivu. Zde je teprve zjišťováno, u kolika dokumentů nejsou vyplněny povinné údaje, kde není příloha, či dokument v předepsaném formátu, nejsou vyřízeny apod.

Je až neuvěřitelné, kolik dokumentů se v průběhu času i na menší obci objeví. Větší organizace mají většinou pro tuto oblast vyčleněného pracovníka a mohou si dovolit i rozsáhlejší programové vybavení, které jim se zpracováním, kontrolou a opravami pomůže např. pomocí hromadných oprav. Protože máme mezi našimi zákazníky velké množství obcí, které tuto problematiku řeší, rozhodli jsme se jim pomoci prostřednictvím doplňkové služby.

Tato služba umožňuje využití software pro správu dokumentů a jejich hromadnou kontrolu i opravy, bez toho aby si museli cenově náročné programy pořizovat a dokonce je nemusí ani umět obsluhovat. Služba spočívá v tom, že se jednou za rok spustí kontrolní mechanismus naším technikem.

Dle výsledku jsou zákazníkovi navrženy případné hromadné opravy, popř. konverze formátů dokumentů, které jsou následně opět hromadně provedeny. Zároveň dostane zákazník přehled chybových stavů, kde je nutný jeho zásah. I u těchto případů je k dispozici možnost konzultace s odborným pracovníkem. Tímto způsobem je zajištěno, aby obec měla dokumenty připraveny a v pořádku. Nedochází tak k hromadění problémů, které je pak nutno řešit zpětně a osobou, která již třeba o dané věci nic neví. Součástí dalších doplňkových služeb může být např. i pravidelná aktualizace spisového řádu apod.

Kontakt - IS GORDIC

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Telefon:
Zpráva:
Zasílat obchodní sdělení:*

Distribuce GINIS Express PER...

Na základě novely NV č. 564/20016 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně se s účinností od 1.listopadu 2017 zvyšují platy většině zaměstnanců...
21. 11. 2017
Více

Podpora spisové služby pro...

Vedení spisové služby na malé obci je ve spektru všech povinností, které dopadají na těch několik pracovníků obce, pouze malou součástí. Přesto zahrnuje tato oblast spoustu...
06. 10. 2017
Více

Ochrana osobních údajů -...

Evropské nařízení parlamentu o ochraně osobních údajů, které má vstoupit v platnost 25. května 2018, je komplexním souborem pravidel pro ochranu osobních údajů fyzických...
03. 07. 2017
Více

Ministerstvo vnitra zřizuje...

Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh subjektů, kterým do 1. 7. 2017 zřídí datovou schránku orgánu veřejné moci, o školy a školská zařízení. Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh...
28. 03. 2017
Více

Elektronická evidence tržeb...

Od 1.3.2017 startuje 2.fáze vstupu do elektronické evidence tržeb. Týká se oblasti - maloobchod a velkoobchod (jde o přeprodej zboží - nákup a prodej bez dalšího zpracování, včetně...
28. 03. 2017
Více

Poskytnutý sponzorský dar

Při příležitosti 20-tiletého výročí a na základě dlouhodobé úspěšné spolupráce s městem Blansko, jejíž úspěšnost se ukázala v závěru loňského roku vítězstvím v soutěži...
21. 02. 2017
Více

Kontrolní hlášení a jeho...

V průběhu tohoto roku byly v našich modulech postupně realizovány změny, které umožňují XML výstup pro takzvané Kontrolní hlášení DPH. Organizace, které jsou plátci DPH, s tím...
22. 11. 2016
Více

eAuditor: bezplatný...

Společnost Gordic připravila šikovný doplněk pro aplikace Microsoft Office, který snadným způsobem umožní prověřit podnikatele ve veřejných rejstřících a registrech a mít tak...
28. 07. 2016
Více

Boskovice zvítězily v...

V Obecním domě v Praze byly v pondělí 23. 11. 2015 vyhlášeny výsledky soutěže THE BEST 2015, kterou pořádá magazín Egovernment a která hodnotí úroveň elektronizace veřejné...
23. 11. 2015
Více

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850