Rozklikávací rozpočet

Kam směřují peníze z našeho městského rozpočtu?

Více...

KYBEZ

Jak na kybernetickou bezpečnost?

Více...

Od 1.3.2017 startuje 2.fáze vstupu do elektronické evidence tržeb. Týká se oblasti - maloobchod a velkoobchod (jde o přeprodej zboží - nákup a prodej bez dalšího zpracování, včetně zprostředkování obchodu – např. činnost obchodních zástupců).

Před samotnou evidencí je nutné si připravit následující kroky:

1. Získat autentizační údaje - pouze dva způsoby získání - elektronicky nebo osobně na kterémkoliv územním pracovišti FÚ (může jednat i zástupce, zmocněnec) - pozor na formulaci plné moci (nutné ji mít i pro převzetí autentizačních údajů). Při osobní žádosti jsou autentizační údaje předány na počkání v zapečetěné obálce. Elektronické podání se realizuje přes portál daňové správy (EPO) s identifikací datové schránky. Pozor nelze poslat jen přes datovou schránku! Žádost o autentizační údaje (elektronicky) je možné vyplnit na následujícím odkazu.

2. Zaevidovat se na portálu EET - po získání autentizačních údajů se uživatel přihlásí přes odkaz „Správa údajů evidence tržeb“:  Po přihlášení má povinnost v systému zaregistrovat svoje provozovny a vytvořit certifikáty.

3. Stáhnout certifikáty pro pokladní zařízení - prostřednictvím portálu EET si uživatel stáhne přidělené certifikáty. Není omezen počet vytvořených certifikátů (může být např. na podnikatele, provozovny, každé zařízení…). Tento certifikát je nutné nahrát do pokladního systému. Certifikáty jsou vydávány na období 3let, zdarma generovány. Můžeme využít jeden certifikát na všech zařízeních, nebo každý certifikát pro jednotlivá zařízení.

4. Zveřejnit informační oznámení (v místě výběru finančních prostředků a také na webových stránkách, kde nabízíme zboží a služby):

  • Informační oznámení pro běžný režim:
    „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
  • Informační oznámení pro zjednodušený režim:
    „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“

5. Provést nastavení v modulu GINIS Express POK/SQL POK Se samotným nastavením Vám rádi pomohou naši specializovaní pracovníci, kteří Vám provedou zaškolení i praktickou ukázku evidence. Odeslání evidované tržby na portál finanční správy probíhá při tisku pokladního dokladu, aby byly na pokladní doklad předány unikátní údaje z finanční správy (FIK – fiskální identifikační kód, v případě neobdržení FIK se na doklad vytiskne PKP – podpisový kód poplatníka).

Všechny důležité informace najdete také na www.etrzby.cz.

Moduly GINIS Express POK a SQL POK mají rozšířené funkčnosti o EET zapracované již od první fáze. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.

eet1eet doklad

Kontakt - IS GORDIC

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Telefon:
Zpráva:
Zasílat obchodní sdělení:*

Setkání uživatelů GINIS...

Dne 29.11.2018 proběhlo tradiční setkání uživatelů GINIS Express. Setkání se konalo v příjemném prostředí hotelu Olberg v Olomučanech poblíž Blanska. Setkání přineslo...
03. 12. 2018
Více

Nová služba zákazníkům...

V současné době probíhá u našich zákazníků GINIS Express postupný přechod ze souborových verzí na novou technologii GINIS Express SQL. Nová verze spojuje výhody cenově dostupného...
03. 12. 2018
Více

Analýza ESU MěÚ Kuřim

Prvním předpokladem pro správné řešení implementace GDPR v rámci informačního systému je provedení analýzy stávajících osobních údajů. Jejich umístění, správa, atd. V rámci IS...
03. 12. 2018
Více

Město Boskovice zřídilo...

Boskovice se snaží být SMART Městem Město Boskovice je aktuálně zapojeno do projektu „Zpracování koncepčních dokumentů rozvoje města Boskovice“, v rámci kterého se teprve bude...
03. 12. 2018
Více

Distribuce GINIS Express PER...

Na základě novely NV č. 564/20016 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně se s účinností od 1.listopadu 2017 zvyšují platy většině zaměstnanců...
21. 11. 2017
Více

Podpora spisové služby pro...

Vedení spisové služby na malé obci je ve spektru všech povinností, které dopadají na těch několik pracovníků obce, pouze malou součástí. Přesto zahrnuje tato oblast spoustu...
06. 10. 2017
Více

Ochrana osobních údajů -...

Evropské nařízení parlamentu o ochraně osobních údajů, které má vstoupit v platnost 25. května 2018, je komplexním souborem pravidel pro ochranu osobních údajů fyzických...
03. 07. 2017
Více

Ministerstvo vnitra zřizuje...

Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh subjektů, kterým do 1. 7. 2017 zřídí datovou schránku orgánu veřejné moci, o školy a školská zařízení. Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh...
28. 03. 2017
Více

Elektronická evidence tržeb...

Od 1.3.2017 startuje 2.fáze vstupu do elektronické evidence tržeb. Týká se oblasti - maloobchod a velkoobchod (jde o přeprodej zboží - nákup a prodej bez dalšího zpracování, včetně...
28. 03. 2017
Více

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů