Rozklikávací rozpočet

Kam směřují peníze z našeho městského rozpočtu?

Více...

KYBEZ

Jak na kybernetickou bezpečnost?

Více...

dobre-rizeni1Dne 5.6.2015 byl slavnostně ukončen úspěšně dokončený projekt Dobré řízení Městského úřadu Boskovice, realizovaný z výzvy 89. Na realizaci tohoto projektu se úspěšně podílela i firma GORDIC, která zajišťovala tyto dvě části:

  • Good Governance – zvýšení transparentnosti a otevřenosti
  • Finanční řízení

Obě části byly zahájeny analýzou, na základě níž byla provedena customizace a vlastní implementace modulů podporující procesy úřadu

dobre-rizeni2V části Good Governance se jednalo především o oblast:

  • Úřední desky
  • Rozklikávacího rozpočtu
  • Portálu komunikace s občany RAP
  • Usnesení – podpora organizace rad města, porady vedení města, jednání zastupitelstva

V části Finanční řízení:

  • Optimalizace finančních procesů
  • Řešení elektronické finanční kontroly

Projekt je úspěšně dokončen. Je důležité zdůraznit, že úspěšně využil předchozí projekty a pokračuje v dlouhodobé koncepci Města. Pomocí něj byly vytvořeny základy pro dlouhodobější rozvoj. Nyní, již záleží na všech zúčastněných, jak bude dále využíván a rozvíjen.

Pevně věříme, že na tento projekt budou navazovat další stejně úspěšné projekty.
Děkujeme za skvělou spolupráci všem zúčastněným

Kontakt - IS GORDIC

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Telefon:
Zpráva:
Zasílat obchodní sdělení:*

Distribuce GINIS Express PER...

Na základě novely NV č. 564/20016 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně se s účinností od 1.listopadu 2017 zvyšují platy většině zaměstnanců...
21. 11. 2017
Více

Podpora spisové služby pro...

Vedení spisové služby na malé obci je ve spektru všech povinností, které dopadají na těch několik pracovníků obce, pouze malou součástí. Přesto zahrnuje tato oblast spoustu...
06. 10. 2017
Více

Ochrana osobních údajů -...

Evropské nařízení parlamentu o ochraně osobních údajů, které má vstoupit v platnost 25. května 2018, je komplexním souborem pravidel pro ochranu osobních údajů fyzických...
03. 07. 2017
Více

Ministerstvo vnitra zřizuje...

Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh subjektů, kterým do 1. 7. 2017 zřídí datovou schránku orgánu veřejné moci, o školy a školská zařízení. Ministerstvo vnitra rozšiřuje okruh...
28. 03. 2017
Více

Elektronická evidence tržeb...

Od 1.3.2017 startuje 2.fáze vstupu do elektronické evidence tržeb. Týká se oblasti - maloobchod a velkoobchod (jde o přeprodej zboží - nákup a prodej bez dalšího zpracování, včetně...
28. 03. 2017
Více

Poskytnutý sponzorský dar

Při příležitosti 20-tiletého výročí a na základě dlouhodobé úspěšné spolupráce s městem Blansko, jejíž úspěšnost se ukázala v závěru loňského roku vítězstvím v soutěži...
21. 02. 2017
Více

Kontrolní hlášení a jeho...

V průběhu tohoto roku byly v našich modulech postupně realizovány změny, které umožňují XML výstup pro takzvané Kontrolní hlášení DPH. Organizace, které jsou plátci DPH, s tím...
22. 11. 2016
Více

eAuditor: bezplatný...

Společnost Gordic připravila šikovný doplněk pro aplikace Microsoft Office, který snadným způsobem umožní prověřit podnikatele ve veřejných rejstřících a registrech a mít tak...
28. 07. 2016
Více

Boskovice zvítězily v...

V Obecním domě v Praze byly v pondělí 23. 11. 2015 vyhlášeny výsledky soutěže THE BEST 2015, kterou pořádá magazín Egovernment a která hodnotí úroveň elektronizace veřejné...
23. 11. 2015
Více

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů